Noteikumi un nosacījumi

Noteikumi un nosacījumi

Derīgi pirkumiem tiešsaistes veikalā www.ekopyro.eu

Tiešsaistes veikala operators un īpašnieks ir uzņēmums:

Nexo Trading s.r.o.,

Uzņēmuma reģistrācijas numurs 23521589,

Bezručova 204/21,

737 01 Český Těšín,

Čehija 

Bankas konts: Fio Banka a.s., IBAN: 

IBAN: CZ20 2010 0000 0023 0330 1395

Atbildīgais vadītājs ir uzņēmuma ģenerāldirektors.
Pārdevējs ir tas pats, kas operators un īpašnieks.

Telefons: +421 704 777 916
E-pasts: ekopyro@gmail.com

Uzraudzības iestāde:
Čehijas Tirdzniecības inspekcija
Inspekcija Olomouces un Morāvijas-Šlēzijas reģioniem:
Provozní 5491/1
Třebovice, 72200 Ostrava
Čehija 

Paziņojums:
Saskaņā ar Likumu 206/2015 Coll., pirotehniskās preces F4, T2 vai P2 kategorijās var iegādāties tikai personas ar profesionālām prasmēm.


1. Ievada noteikumi

1.1 Šie Noteikumi un nosacījumi (turpmāk tekstā - "Noteikumi un nosacījumi") nosaka Nexo Trading s.r.o., Uzņēmuma reģistrācijas numurs 23521589, Bezručova 204/21, 737 01 Český Těšín, Čehija , reģistrēts Tirdzniecības reģistrā, kas tiek uzturēts Ostrava pilsētas tiesā, lietas numurs C 100270 (turpmāk tekstā - "Pārdevējs"), tiesības un pienākumus, kas rodas saistībā ar pārdošanas līgumu (turpmāk tekstā - "pārdošanas līgums"), kas tiek noslēgts starp pārdevēju un citu fizisku personu (turpmāk tekstā - "Pircējs") caur Pārdevēja tiešsaistes veikalu. Tiešsaistes veikalu pārvalda Pārdevējs tīmekļa vietnē www.ekopyro.eu (turpmāk tekstā - "tīmekļa vietne"), izmantojot tīmekļa interfeisu (turpmāk tekstā - "tīmekļa interfeiss").

1.2 Noteikumi un nosacījumi neattiecas uz gadījumiem, kad persona, kas vēlas iegādāties preces no Pārdevēja, ir juridiska persona vai persona, kas veic preču pasūtīšanu savas uzņēmējdarbības vai neatkarīgās profesionālās prakses ietvaros.

1.3 Līguma noteikumus, kas atšķiras no šiem noteikumiem un nosacījumiem, var vienoties pārdošanas līgumā. Atšķirīgie noteikumi pirkuma līgumā ir priekšrocības pār šiem Noteikumiem un nosacījumiem.

1.4 Noteikumi un nosacījumi ir neatņemama pirkuma līguma sastāvdaļa. Pirkuma līgums un noteikumi tiek sagatavoti nacionālajā valodā. Pirkuma līgums var tikt noslēgts čehu vai slovāku valodā.

1.5 Pārdevējs var mainīt vai papildināt šos Noteikumus un nosacījumus. Šis noteikums neietekmē tiesības un pienākumus, kas radušies iepriekšējā Noteikumu un nosacījumu versijas spēkā esības laikā.

1.6 Pircējs atzīst, ka norādītie apraksta dati (piemēram, efekta ilgums, produkta iepakojums attēlā, kompakto izmēru kalibri, iepakojuma komplektāciju saturs) ir tikai orientējoši. Šie dati var atšķirties "aptuveni".

1.7 Ņemot vērā pārdoto preču raksturu, tikai pircējs var iegādāties preces tiešsaistes veikalā, ja viņam ir vairāk nekā 15 gadi un viņš iegādājas tikai F1 kategorijas pirotehniku. F2 kategoriju var iegādāties tikai persona, kurai ir vairāk nekā 18 gadi. F3 kategoriju var iegādāties tikai persona, kurai ir vairāk nekā 21 gads. Pircējs, kas veic pasūtījumu vai reģistrāciju, apstiprina, ka viņš atbilst iepriekš minētajām iegādes prasībām saskaņā ar Likumu Nr. 206 / 2015 §5.

1.8 Veikala tīmekļa interfeiss tiek īstenots, izmantojot operatora un tīmekļa vietnes īpašnieka tehniskos līdzekļus.


2. Lietotāja konts

2.1 Pircējs var pasūtīt preces bez reģistrēšanās tieši no tīmekļa interfeisa veikala.

2.2 Reģistrējoties tīmekļa vietnē, pircējs var piekļūt savam lietotāja interfeisam. No sava lietotāja interfeisa pircējs var pasūtīt preces (turpmāk tekstā - "lietotāja konts").

2.3 Reģistrējoties tīmekļa vietnē un veicot pasūtījumu, pircējam ir pienākums sniegt precīzu un patiesu visu datu informāciju lietotāja kontā. Pircējam ir pienākums veikt izmaiņas lietotāja kontā, ja tās ir nepieciešamas. Dati, ko pircējs sniedz lietotāja kontā un pasūtījuma veikšanas laikā, tiek uzskatīti par pareiziem Pārdevēja.

2.4 Piekļuve lietotāja kontam ir nodrošināta ar lietotājvārdu un paroli. Pircējam ir pienākums saglabāt informāciju par piekļuvi savam lietotāja kontam slepenu.

2.5 Pircējam nav tiesību ļaut trešajām personām izmantot lietotāja kontu.

2.6 Pārdevējs var anulēt lietotāja kontu, īpaši, ja pircējs ir to atcēlis vairāk nekā 2 gadus, vai ja pircējs pārkāpj savas saistības saskaņā ar Pirkuma līgumu (ieskaitot šos Noteikumus un nosacījumus).

2.7 Pircējs atzīst, ka Lietotāja konts var nebūt pieejams visu laiku, īpaši nepieciešamās Pārdevēja aparatūras un programmatūras apkopes dēļ.


3. Pirkuma līguma noslēgšana

3.1 Visi preču attēlojumi, kas izvietoti veikala tīmekļa interfeisā, ir informatīvi un Pārdevējs nav saistīts noslēgt pirkuma līgumu attiecībā uz šīm precēm, īpaši ņemot vērā nepieciešamo Pārdevēja aparatūras un programmatūras aprīkojuma apkopi un iespējamas kļūdas veikala tīmekļa interfeisā. Civilkodeksa 1732. panta 2. daļa netiek piemērota.

3.2 Veikala tīmekļa interfeiss satur informāciju par precēm, tostarp katras preces cenām. Preču cenas ietver pievienotās vērtības nodokli un visas saistītās maksas, izņemot piegādes maksu. Preču cenas saglabā spēkā arī pēc to parādīšanās veikala tīmekļa interfeisā. Šis noteikums neierobežo pārdevēja iespēju noslēgt pirkuma līgumu uz individuāliem noteikumiem.

3.3 Veikala tīmekļa interfeiss satur arī informāciju par izmaksām, kas saistītas ar preču iepakošanu un piegādi. Informācija par iepakošanas un piegādes izmaksām, kas norādītas tīmekļa interfeisā, attiecas tikai uz preču piegādi Čehijas Republikā un Slovākijā.

3.4 Pircējs var pasūtīt preces no Pārdevēja sortimenta personīgi, pa tālruni, SMS vai e-pastu, kā arī caur interneta veikalu. Lai pasūtītu preces, pircējam jāaizpilda pasūtījuma forma veikala tīmekļa interfeisā. Pasūtījuma forma satur īpaši šādu informāciju:

3.4.1. Pasūtītās preces (pircējs veic pasūtījumu, nospiežot pogu "pievienot grozam" tiešsaistes veikala tīmekļa interfeisā),

3.4.2. Pirkuma cenas apmaksas metode, informācija par piegādes metodi, kā arī informācija par piegādes izmaksām (kopā šī informācija tiek saukta par "pasūtījumu").

3.5 Pirms pasūtījuma nosūtīšanas Pārdevējam, Pircējam ir tiesības pārbaudīt un labot tajā ievadīto informāciju, tostarp attiecībā uz kļūdām, kas varētu būt radušās datu ievades laikā. Pircējs nosūta pasūtījumu Pārdevējam, nospiežot pogu "Pasūtīt". Dati, kas norādīti pasūtījumā, tiek uzskatīti par pareiziem Pārdevējam. Pārdevējs uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas nosūtīs pircējam apstiprinājumu uz pircēja e-pasta adresi, kas norādīta lietotāja interfeisā vai pasūtījumā (turpmāk tekstā - "pircēja e-pasta adrese").

3.6 Pārdevējs ir tiesīgs, atkarībā no pasūtījuma rakstura (pircēja minimālais vecums, preču daudzums, pirkuma cena, paredzamās transportēšanas izmaksas), pieprasīt pircējam papildu pasūtījuma apstiprinājumu (piemēram, rakstiski, pa tālruni vai e-pastu).

3.7 Līguma attiecības starp Pārdevēju un Pircēju tiek izveidotas pēc pasūtījuma pieņemšanas (pieņemšana), kuru Pārdevējs nosūta Pircējam uz pircēja e-pasta adresi.

3.8 Pircējs piekrīt izmantot attālinātas komunikācijas līdzekļus pirkuma līguma noslēgšanai. Pircējam radušās izmaksas, izmantojot attālinātos komunikācijas līdzekļus saistībā ar pirkuma līguma noslēgšanu (interneta savienojuma izmaksas, telefona zvanu izmaksas), sedz Pircējs, un tās neatšķiras no pamatlikmes.


4. Preču cena un apmaksas noteikumi

4.1 Preču cena un visas izmaksas, kas saistītas ar preču piegādi, saskaņā ar pirkuma līgumu, Pircējs var maksāt Pārdevējam šādos veidos:

4.1.1. skaidrā naudā piegādes brīdī vietā, kuru norādījis Pircējs pasūtījumā;

4.1.2. ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu

IBAN: CZ20 2010 0000 0023 0330 1395, kas tiek uzturēts Fio Banka a.s. (turpmāk tekstā - "Pārdevēja konts");

4.1.3. Bezskaidrā nauda, maksājot ar kredītkarti, izmantojot maksājumu vārteju "CardPay".

4.2 Kopā ar pirkuma cenu pircējam ir pienākums apmaksāt Pārdevējam izmaksas, kas saistītas ar preču piegādi (transportu, skaidras naudas piegādi, kartes maksājumu maksas), saskaņā ar iepriekšēju vienošanos. Ja nav tieši norādīts citādi, pirkuma cena ietver arī izmaksas, kas saistītas ar preču piegādi.

4.3 Preču cenas tiek norādītas ar 21% PVN. Preču cenas ir spēkā pasūtījumiem www.ekopyro.cz (kamēr tās ir redzamas e-veikalā).

4.4 Skatoties pēc skaidras naudas un skaidras naudas piegādes, pirkuma cena ir jāmaksā, saņemot preces. Bezskaidrā naudas maksājuma gadījumā pirkuma cena ir jāmaksā 7 dienu laikā pēc pirkuma līguma noslēgšanas.

4.5 Bezskaidrā naudas maksājuma gadījumā pircējam ir jāmaksā preču pirkuma cena, kopā ar maksājuma mainīgo simbolu.

4.6 Bezskaidrā maksājuma gadījumā pircēja pienākums samaksāt pirkuma cenu tiek uzskatīts par izpildītu, kad attiecīgā summa tiek ieskaitīta Pārdevēja kontā.

4.7 Jebkādi atlaides uz cenām, atlaides kuponi un īpašie piedāvājumi, ko Pārdevējs piedāvā Pircējam, nevar tikt kombinēti. Pārdevējs neprasa no pircēja iemaksu vai jebkādu citu maksājumu. Tas neietekmē 4.4. un 4.5. punktos norādītos noteikumus par preču pirkuma cenas apmaksu iepriekš (ja Klients izvēlas veikt iepriekšēju maksājumu).

4.8 Pārdevējs izsniegs pircējam nodokļu dokumentu (rēķinu), kas atbilst visām likuma prasībām. Bezskaidrā naudas maksājuma gadījumā, veicot iepriekšēju maksājumu, nodokļu dokumentu pievienos pie precēm, piegādājot tās.

4.9 Pārdevējs ir pievienotās vērtības nodokļa maksātājs. Preču cena tiešsaistes katalogā vienmēr ir aktuāla un spēkā. Pārdevējs patur tiesības mainīt piedāvāto preču cenas. Preču cenas izmaiņas tiešsaistes katalogā neietekmē jau saņemta pasūtījuma kopējo vērtību.


5. Atteikšanās no pirkuma līguma

5.1 Pircējs atzīst, ka, saskaņā ar Civilkodeksa 1837. pantu, nav iespējams atteikties no, starp citiem:

5.1.1. pirkuma līguma par preču piegādi, kas tika pielāgotas pircēja vēlmēm vai viņa personai,

5.1.2. pārdošanas līguma par preču piegādi, kas ātri bojājas, kā arī preces, kas pēc piegādes neatgriezeniski sajauktas ar citām precēm,

5.1.3. līguma par preču piegādi slēgtā iepakojumā, kuru patērētājs ir izņēmis no iepakojuma un kuru nav iespējams atgriezt higiēnas iemeslu dēļ,

5.1.4. pārdošanas līguma par skaņu vai attēlu ierakstu vai datorprogrammu piegādi, ja patērētājs ir izjaucis oriģinālo iepakojumu.

5.2 Ja vien nav attiecināms kāds no 5. panta gadījumiem vai jebkāds cits gadījums, kad pirkuma līgumu nevar atcelt, pircējam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma četru (14) dienu laikā pēc preču saņemšanas, saskaņā ar Civilkodeksa 1829. panta 1. daļu, ja pirkuma līguma priekšmets ir vairāku veidu preces vai vairāku daļu piegāde, šis periods sākas no pēdējās preču piegādes saņemšanas dienas. Atteikšanās no pirkuma līguma jānosūta Pārdevējam iepriekš minētajā termiņā. Lai atteiktos no pirkuma līguma, pircējs var izmantot Pārdevēja piedāvāto atteikšanās veidlapu, kas ir pievienota Noteikumiem un kuru var atrast šo noteikumu beigās.

5.3 Pircējs var atteikties no pirkuma līguma, starp citiem:

5.3.1. nosūtot to uz Pārdevēja juridisko adresi: Pittsburgská 1673/21, 01001

5.3.2. piegādājot to personīgi uz Pārdevēja juridisko adresi: Pittsburgská 1673/21, 01001

5.3.3. nosūtot uz Pārdevēja elektronisko adresi: ekopyro@gmail.com

5.4 Atteikšanās no pirkuma līguma saskaņā ar 5. panta noteikumiem nozīmē, ka pirkuma līgums tiek atcelts no paša sākuma.

5.5 Preces jāatgriež Pārdevējam četru (14) dienu laikā pēc atteikšanās no līguma. Ja pircējs atsakās no pirkuma līguma, pircējam jāsedz izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu Pārdevējam, pat ja preces nevar atgriezt parastā pasta ceļā to rakstura dēļ.

5.6 Ja pircējs atsakās no līguma saskaņā ar šo 5. punktu, pārdevējs atgriež pircēja saņemtos līdzekļus četrpadsmit (14) dienu laikā pēc pircēja paziņojuma par atsaukšanu no pirkuma līguma saņemšanas. Pārdevējs atgriež līdzekļus pircējam tikai bezskaidras naudas veidā, uz kontu vai maksājuma metodi, kuru pircējs izmantoja, veicot maksājumu par pasūtījumu. Pārdevējam ir tiesības atgriezt pircēja sniegto pakalpojumu preču atgriešanas laikā vai citādā veidā, ja pircējs ar to piekrīt un tas nerada papildu izmaksas pircējam. Ja pircējs atsakās no pirkuma līguma, pārdevējs nav pienākuma atgriezt saņemtos līdzekļus, kamēr pircējs nav atgriezis preci vai nenorādījis, ka ir nosūtījis preci atpakaļ pārdevējam.Visus preču atgriešanas izdevumus, tostarp pasta izdevumus, sedz pircējs atbilstoši pašreizējiem piegādātāju tarifiem. Pircējs ir atbildīgs par pasta izdevumu apmaksu preču atgriešanas gadījumā, un šos izdevumus nenes pārdevējs.

5.7 Pārdevējam ir tiesības vienpusēji samaksāt prasījumu par preču bojājumiem no pircēja prasījuma par pirkuma cenas atmaksu. Atteikšanās no pirkuma līguma gadījumā patērētājam ir tiesības saņemt transportēšanas maksu atpakaļ par viszemāko piedāvāto cenu (pat gadījumā, ja tika vienots par dārgāku transportēšanas metodi - piemēram, ekspress kurjeru).

5.8 Līdz preču pieņemšanai no pircēja, Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no pirkuma līguma. Pircējam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma jebkurā laikā līdz Pārdevējs ir nosūtījis preces. Šajā gadījumā Pārdevējs atgriezīs pirkuma cenu pircējam bez nepamatotas kavēšanās, skaidrā naudā uz pircēja norādīto kontu.

5.9. Pārdevējs patur tiesības atcelt pasūtījumu, kas vēl nav nosūtīts, ja pircējs ir pārkāpis šos noteikumus, īpaši, ja pasūtījuma izdarīšanas laikā ir ievadīti nepareizi vai nepilnīgi dati, maksājums ir nederīgs vai neapstiprināts, vai arī ir citas okolības, kas kavē pasūtījuma pareizu apstrādi. Ja pasūtījums tiek atcelts no pārdevēja puses, pircējs tiks informēts par šo faktu, izmantojot e-pastu. Pircējam ir tiesības atcelt pasūtījumu, ja tas vēl nav nosūtīts, un pasūtījums tiek uzskatīts par atcelto tikai pēc tam, kad pircējs saņem apstiprinājumu par pasūtījuma atcelšanu no pārdevēja. Apstiprinājums par pasūtījuma atcelšanu tiks nosūtīts pircējam nekavējoties pa e-pastu. Ja pasūtījums jau ir apmaksāts un vēlāk atcelts, pārdevējs nodrošinās maksājuma atgriešanu pircējam 14 kalendāro dienu laikā pēc pasūtījuma atcelšanas apstiprinājuma, izmantojot elektronisko pārskaitījumu uz kontu vai maksājuma metodi, kuru pircējs izmantoja, veicot maksājumu.


6. Transportēšana un preču piegāde

6.1 Ja transportēšanas veids tiek vienots pēc pircēja pieprasījuma, pircējam jāsedz izmaksas, kas saistītas ar izvēlēto transportēšanas veidu.

6.2 Ja Pārdevējs ir pienākums saskaņā ar Pirkuma līgumu piegādāt preces uz pircēja norādīto adresi pasūtījumā, pircējam jāpieņem preces piegādes brīdī.

6.3 Saņemot preces no pārvadātāja, pircējam jāpārbauda piegādes iepakojuma integritāte un nekavējoties jāziņo pārvadātājam par jebkādiem bojājumiem. Ja tiek konstatēts, ka iepakojums ir bojāts tādā veidā, kas liecina par neatļautu iejaukšanos sūtījumā, pircējam ir tiesības nepieņemt sūtījumu no pārvadātāja. (Ieteicams sastādīt protokolu ar transporta uzņēmuma vadītāju.)


7. Piegādes metode un piegādes apmaksa

7.1. Skaidras naudas piegāde ar piegādi Piegāde ar sūtījumu pakalpojumu – Maksājums: 129 CZK, iekļaujot PVN. Pasūtījums tiek apmaksāts (skaidrā naudā) saņemot no piegādes kompānijas. Maksājums sastāv no 40 CZK skaidras naudas piegādes maksas + 89 CZK piegādes izmaksām.

7.2. Piegāde ar pasta pasūtījumu Maksājums: EUR iekļaujot PVN. Pasūtījums tiek apmaksāts pirms nosūtīšanas. Piemēram, bankas pārskaitījums, kredītkarte. Pasūtījumu piegādās piegādes uzņēmums.


8. Tiesības uz defektīvu izpildi

8.1 Līguma pušu tiesības un pienākumi attiecībā uz defektīvas izpildes tiesībām tiek regulēti ar spēkā esošajiem vispārēji saistošajiem tiesību aktiem (īpaši ar Civilkodeksa 1914 līdz 1925, 2099 līdz 2117, un 2161 līdz 2174 pantiem).

8.2 Pārdevējs ir atbildīgs pircējam, ka preces ir bez defektiem piegādes brīdī. It īpaši, Pārdevējs ir atbildīgs pircējam, ka pie preču pieņemšanas pircējam:

8.2.1. preces atbilst līgumā norunātajām īpašībām, un ja nav norunāts, atbilst Pārdevēja vai ražotāja aprakstītajām īpašībām vai pircēja gaidāmajām īpašībām attiecībā uz preces raksturu un reklāmas pamatojumu,

8.2.2. preces ir piemērotas nolūkam, ko Pārdevējs norāda, ka tās jāizmanto, vai arī mērķim, uz kuru šādas preces parasti tiek izmantotas,

8.2.3. preces kvalitāte vai apstrāde atbilst līgumā norunātajam paraugiem vai paraugiem, ja kvalitāte vai apstrāde tika noteikta, atsaucoties uz norunāto paraugu,

8.2.4. preces ir piemērotā daudzumā, mēra vai svarā,

8.2.5. precei jāatbilst likumdošanas prasībām.

8.3. 8. punktā minētie noteikumi neattiecas uz precēm, kas pārdotas par samazinātu cenu sakarā ar defektu, kuru iemesls ir vienošanās par zemāku cenu, uz preču nolietošanos, kas radušās to parastā lietošanā, uz defektiem lietotām precēm, kas atbilst lietošanas vai nolietojuma līmenim, kāds tām bija, kad tās tika pārņemtas pircēja, vai ja tas ir saistīts ar preču raksturu.

8.4. Ja defekts izpaužas sešu mēnešu laikā pēc saņemšanas, preces tiek uzskatītas par defektīvām jau pie saņemšanas brīža.

8.5. Pircējs var īstenot savas tiesības uz nepareizu izpildi pie pārdevēja pārdevēja tirdzniecības vietā, kur ir iespējams pieņemt reklamācijas atkarībā no pārdoto preču sortimenta, vai arī pārdevēja uzņēmējdarbības vietā. Reklamācijas iesniegšanas brīdis tiek uzskatīts par brīdi, kad pārdevējs saņem no pircēja reklamēto preci. Ja reklamācija tiek atzīta, pārdevējs atgriezīs pircējam samaksātos līdzekļus 30 kalendāro dienu laikā pēc reklamētās preces saņemšanas. Atmaksa tiks veikta elektroniski uz kontu vai maksājuma metodi, kuru pircējs izmantoja, lai veiktu maksājumu par preci.

8.6. Citas tiesības un pienākumi, kas saistīti ar Pārdevēja atbildību par defektiem, ir norādīti Pārdevēja noteikumu pielikumā (Sūdzību procedūra).


9. Citas pušu tiesības un pienākumi

9.1. Pircējs iegūst preču īpašumtiesības pēc pilnas pirkuma cenas samaksas.

9.2. Pārdevējs nav saistīts ar jebkādiem uzvedības kodiem attiecībā uz pircēju saskaņā ar Civillikuma 1826. panta 1. daļas (e) punktu.

9.3. Patērētāju sūdzību ārpustiesas izskatīšanu nodrošina Pārdevējs, izmantojot elektronisko adresi ekopyro@gmail.com. Pārdevējs nosūtīs informāciju par pircēja sūdzības izskatīšanu uz pircēja elektronisko adresi.

9.4. Pārdevējs ir pilnvarots pārdot preces, pamatojoties uz tirdzniecības licenci. Tirdzniecības kontrole tiek veikta atbilstoši kompetentās tirdzniecības iestādes kompetencei. Uzraudzību par personas datu aizsardzību veic Datu aizsardzības birojs. Čehijas Tirdzniecības inspekcija uzrauga, cita starpā, atbilstību likumam Nr. 634/1992 Coll., par patērētāju aizsardzību, ar grozījumiem, noteiktajā apjomā.

9.5. Pircējs uzņemas apstākļu izmaiņu risku saskaņā ar Civillikuma 1765. panta 2. daļu.


10. Personas datu aizsardzība

10.1. Pircēja personas datu aizsardzību nodrošina likums Nr. 101/2000 Coll., par personas datu aizsardzību, ar grozījumiem.

10.2. Pircējs piekrīt šādu personas datu apstrādei: vārds, uzvārds, iela, aprakstošais numurs, pašvaldība, pasta indekss, PVN numurs, e-pasta adrese, tālruņa numurs un (turpmāk kopā "personas dati").

10.3. Pircējs piekrīt personas datu apstrādei, ko veic Pārdevējs, lai īstenotu tiesības un pienākumus saskaņā ar Pirkuma līgumu un lai uzturētu lietotāja kontu (reģistrētiem pircējiem). Ja pircējs izvēlas citādi, pircējs piekrīt arī personas datu apstrādei Pārdevēja vajadzībām nosūtīt informāciju un komerciālus paziņojumus pircējam. Piekrīšana personas datu apstrādei saskaņā ar šo punktu nav nosacījums, kas pats par sevi liegtu noslēgt pirkuma līgumu.

10.4. Pircējs apņemas sniegt savus personas datus (reģistrējoties, lietotāja kontā, pasūtot preces no veikala tīmekļa saskarnes) pareizi un patiesi un apņemas nekavējoties informēt Pārdevēju par jebkādām izmaiņām savos personas datos.

10.5. Pārdevējs var deleģēt pircēja personas datu apstrādi trešajam datu apstrādātājam. Izņemot preču transportētājus, Pārdevējs nenodod personas datus trešajām personām bez pircēja iepriekšējas piekrišanas.

10.6. Personas dati tiks apstrādāti neierobežotu laiku. Personas dati tiks apstrādāti elektroniskā formā automatizētā veidā vai drukātā formā neautomatizētā veidā.

10.7. Pircējs apstiprina, ka sniegtie personas dati ir precīzi un ka viņam tika paskaidrots, ka tie ir sniegti brīvprātīgi.

10.8. Ja pircējs uzskata, ka Pārdevējs vai apstrādātājs (10. pants) apstrādā viņa personas datus, kas ir pretrunā ar privātuma un personiskās dzīves aizsardzību vai likumu, it īpaši ja personas dati ir neprecīzi attiecībā uz to apstrādes mērķi, pircējs var:

10.8.1. lūgt Pārdevējam vai apstrādātājam paskaidrojumu,

10.8.2. pieprasīt, lai Pārdevējs vai apstrādātājs novērstu radušos situāciju.

10.9. Ja pircējs pieprasa informāciju par viņa personas datu apstrādi, Pārdevējam ir pienākums šo informāciju sniegt. Pārdevējam ir tiesības pieprasīt saprātīgu atlīdzību par sniegto informāciju, kas nepārsniedz nepieciešamās izmaksas, lai sniegtu šo informāciju.


11. Tirdzniecības paziņojumu nosūtīšana un sīkdatņu glabāšana

11.1. Pircējs piekrīt informācijas nosūtīšanai, kas saistīta ar precēm, pakalpojumiem vai Pārdevēja uzņēmējdarbību, uz pircēja elektronisko adresi, un piekrīt arī tirdzniecības paziņojumu nosūtīšanai no Pārdevēja uz pircēja elektronisko adresi.

11.2. Pircējs piekrīt sīkdatņu glabāšanai uz viņa datora. Ja pirkums tīmekļa vietnē ir iespējams un Pārdevēja saistības no pirkuma līguma tiek izpildītas, nepārkāpjot sīkdatņu glabāšanu, pircējs jebkurā brīdī var atsaukt savu piekrišanu sīkdatņu glabāšanai.


12. Piegāde

12.1. Preces var tikt piegādātas uz e-pasta adresi, kuru pircējs norādījis savā lietotāja kontā vai norādījis pasūtījumā.


13. Noslēguma noteikumi

13.1. Ja Pirkuma līgums ietver starptautisku (ārzemju) elementu, puses vienojas, ka attiecības regulē Čehijas likumi. Tas neietekmē patērētāja tiesības saskaņā ar vispārējās saistošās likumdošanas prasībām.

13.2. Ja kāds no Noteikumiem ir vai kļūst nederīgs vai neefektīvs, nederīgo noteikumu aizvietos ar noteikumu, kura nozīme ir pēc iespējas tuvāka nederīgajam noteikumam. Viena noteikuma nederība vai neefektivitāte neietekmēs citu noteikumu spēkā esamību. Līguma vai Noteikumu grozījumiem un papildinājumiem jābūt rakstiski.

13.3. Pirkuma līgums, tostarp Noteikumi, tiek arhivēts Pārdevēja elektroniskā formātā un nav pieejams.

13.4. Piekrišanas veidlapas par atteikšanos no Pirkuma līguma ir pievienotas Noteikumiem.

13.5. Pārdevēja kontaktinformācija: piegādes adrese (šī nav adrese preču atgriešanai!) Ekopyro Fireworks s.r.o., Uzņēmuma reģistrācijas numurs 19977701, PVN numurs CZ19977701, Herálecká I 1587/3, Krč, 140 00 Prāga, Čehija 

Preču atgriešanas adrese ir norādīta šo Noteikumu 4. punktā.

Prāgā, 02.01.2017, Ekopyro CZ s.r.o.


Sūdzību kārtība

(Pielikums Nr. 1 pie tirdzniecības noteikumiem)

1. Šī sūdzību kārtība regulē tiesības un pienākumus starp pārdevēju Nexo Trading s.r.o., Uzņēmuma reģistrācijas numurs 23521589, Bezručova 204/21, 737 01 Český Těšín, Čehija  un pircēju, kas iegādājas preces e-veikalā www.ekopyro.lv. Tā ir sagatavota saskaņā ar likuma Nr. 89/2012 Coll., Civillikuma un likuma Nr. 634/1992 Coll., Patērētāju aizsardzības likuma prasībām.

2. Pircējs var izmantot savas tiesības uz defektīvu izpildi 24 mēnešu laikā no preces saņemšanas brīža. Šis termiņš tiek pagarināts par laiku, kad prece bija remontā.

3. Pircējs var iesniegt pamatotas sūdzības, tostarp:

3.1. piegādes adresē vai personīgi uz adresi: Pittsburgská 1673/21, 01001

3.2. e-pastā uz adresi: ekopyro@gmail.com

4. Pircējam, iesniedzot sūdzību, jānorāda:

4.1. preces iegādes veids (piemēram, iesniedzot nodokļu dokumentu, rēķinu vai garantijas apliecinājumu),

4.2. reklamētā prece (ieteicams reklamēt preci kopā ar piederumiem un iepakojumu),

4.3. detalizēts reklamētās defekta apraksts.

5. Pārdevējs pircējam izsniegs rakstisku apstiprinājumu par preces pieņemšanu sūdzību izskatīšanai. Apstiprinājums saturēs, tostarp, preces identifikāciju, sūdzības iesniegšanas datumu, reklamētā defekta aprakstu un vēlamo sūdzības izskatīšanas veidu.

6. Pārdevējs izlemj par sūdzību nekavējoties, bet sarežģītākos gadījumos 3 darba dienu laikā. Sūdzības, tostarp par defektiem, tiek izskatītas bez nepamatotas kavēšanās, vismaz 30 kalendāro dienu laikā no sūdzības saņemšanas datuma, ja vien Pārdevējs un Pircējs nav vienojušies citādi. Šis termiņš sākas no sūdzības saņemšanas brīža. Ja termiņš netiek ievērots, patērētājam ir tiesības pieprasīt defektīvo preci nomainīt vai atkāpties no pirkuma līguma.

7. Pircējs tiks informēts par sūdzības izskatīšanu pa e-pastu vai tālruni, izmantojot sūdzībā norādīto kontaktinformāciju. Sūdzības procedūras beigās Pārdevējs pircējam izsniegs apstiprinājumu par sūdzības izskatīšanas datumu, risināšanas metodi, remontu un tā ilgumu.

8. Ja sūdzība tiek noraidīta, Pārdevējs izsniedz rakstisku pamatojumu pircējam.

9. Tiesības uz garantiju izbeidzas šādos gadījumos:

9.1. preces nolietojums normālas lietošanas rezultātā,

9.2. nepareiza apstrāde un lietošana, kas neatbilst preces lietošanas instrukcijām,

9.3. bojājumi, ko izraisījuši dabas spēki (piemēram, ūdens u.c.),

9.4. bojājumi, ko izraisījusi pārmērīga slodze.

10. Ja sūdzība ir pamatota, prece tiek bez maksas remontēta patērētājam. Ja defekts nav novēršams, prece tiek nomainīta ar jaunu.

11. Pamatotas sūdzības gadījumā pircējam ir tiesības saņemt pasta izdevumu atlīdzību nepieciešamajā apmērā (atlīdzība par nepieciešamajiem izdevumiem, kas saistīti ar sūdzības izskatīšanu). Ja sūdzība ir acīmredzami nepamatota, pircējs nav tiesīgs saņemt atlīdzību par saviem izdevumiem saistībā ar sūdzības izskatīšanu.

12. Pircējam ieteicams sazināties ar Pārdevēju pa e-pastu pirms preču nosūtīšanas. Ieteicams preces nosūtīt tikai pēc savstarpējas vienošanās par sūdzības piegādes metodi. Pārdevējs iesaka preces rūpīgi iesaiņot oriģinālajā piegādes konteinerā pirms nosūtīšanas. Pārbaudot sūtījumu (pēc sūdzības izskatīšanas) no pārvadātāja, vienmēr ieteicams pārbaudīt sūtījumu nekavējoties pēc saņemšanas. Pārbaude ietver iepakojuma un sūtījuma mehānisko vai citu bojājumu atklāšanu. Ja tiek konstatēts, ka iepakojums ir bijis bojāts, pircējam ir tiesības nepieņemt sūtījumu no pārvadātāja. Pārdevējs iesaka tūlītēja bojājuma fiksēšana pie sūtījuma saņemšanas no pārvadātāja, tāpēc vienmēr ir nepieciešams rūpīgi pārbaudīt sūtījumu pirms pieņemšanas. Pārvadātājam ir pienākums gaidīt, līdz pircējs veic pārbaudi.

13. Ņemot vērā preču raksturu, ir iespējams sūtīt tikai neizmantotas pirotehniskās preces (nefunkcionējošas, piemēram, bez aizdedzes virves vai pēdām). Pircējam ir jāiznīcina izmantotās (vienreiz iniciētās) neizdotās pirotehniskās preces, saskaņā ar produkta norādījumiem. Pirms pirotehniskā produkta izmantošanas, pircējam jāizlasa produkta lietošanas un iznīcināšanas instrukcijas, kas norādītas uz produkta iepakojuma.

14. Atstājiet neizdotās preces vienatnē 30 minūtes. Pēc tam uzņemiet fotogrāfijas no droša attāluma. Pēc tam izpildiet iznīcināšanas instrukcijas, kas norādītas uz iepakojuma. Cita rīcība ar neizdotajām precēm ir aizliegta!

15. Fotogrāfijā par reklamēto defektu skaidri jābūt redzamam:

15.1. produkta redzamajam bojājumam,

15.2. redzami patērētajai iniciējošajai daļai (izdedzinātai aizdedzes virvei),

15.3. datumu, kad tika uzņemta fotogrāfija (ieteicams iestatīt datumu kamerā).

 

Paldies!

Sīkfailu iestatījumi