FAQ

Reklāmacija, Kad man tiks atmaksāta samaksa par reklamāciju?:

Samaksu par reklamāciju parasti atmaksājam 30 darba dienu laikā no brīža, kad reklamācija tiek saņemta un apstiprināta.

Vispārīgā informācija un blogs, Kādas maksājumu iespējas jūs piedāvājat?:

Tu vari izvēlēties no šādām maksājumu iespējām:

Nauda piegādātājam (piegādes brīdī): Tu maksā skaidrā naudā kurjeram, kad saņem preci.

Kartes maksājums (CardPay): Ātrs un drošs tiešsaistes maksājums caur CardPay maksājumu vārteju, kas atbalsta lielāko daļu populāro maksājumu karšu.

Bankas pārskaitījums: Maksājums uz mūsu kontu ar bankas pārskaitījumu. Pēc pasūtījuma veikšanas mēs tev nosūtīsim maksājuma datus, apstrāde var ilgt 1–2 darba dienas.

Izvēlies sev visērtāko maksājuma veidu! Vairāk informācijas atradīsi šeit (https://www.ekopiro.lv/maks-jumi-un-pieg-de/)

Kontakti, Kāpēc man vajadzētu sazināties ar tērzēšanas robotu?:

Atšķirībā no citām kompānijām, kas visu gadu pārdod aptuveni tādu pašu preču apjomu, mūsu uzņēmums pārdod visvairāk tikai vienu vai divus mēnešus.
Šajā laikā visi vēlas pirkt pirotehniku — viņi vēlas to pēc iespējas ātrāk un labāk nekavējoties.

Mūsu klientu atbalsts nespēj tikt galā ar tik milzīgu zvanu skaitu un uzreiz atbildēt uz milzīgu e-pastu apjomu.
Pat ja mēs vēlētos sezonas laikā pieņemt vairāk darbinieku, mēs to nevaram, jo janvārī viņiem atkal nebūs darba.

Tāpēc esam nolēmuši investēt laiku un enerģiju mūsu AI tērzēšanas robotā, kas palīdzēs atbildēt uz 95% jautājumiem dažu sekunžu laikā!

Pamēģini arī tu un pārliecinies pats!

Kontakti, No kurienes jūs nosūtāt pakas?:

Mēs esam pilnībā slovāku komanda, taču juridisku iemeslu dēļ bijām spiesti pārcelties uz Čehiju.
Tāpēc visi pasūtījumi tiek nosūtīti no Čehijas. Mūsu noliktava atrodas tikai dažus kilometrus no Slovākijas robežas, tāpēc piegāde neievelkas.
Sūtījumus uz Slovākiju izsūtām katru dienu, arī ārpus sezonas.

Piegāde, Cik dienas nepieciešamas, lai man tiktu piegādāts sūtījums/pasūtījums?:

Sūtījuma piegāde parasti ilgst 4 līdz 5 dienas.
Pasūtījumi, kas apmaksāti tiešsaistē ar karti, tiek apstrādāti nekavējoties, kas nozīmē, ka, izvēloties šo maksājuma veidu, pasūtījums var tikt piegādāts ātrāk.

Piegāde, Kur varu atrast kurjera tālruņa numuru?:

Lai iegūtu kurjera tālruņa numuru, Tev jāsazinās ar piegādes uzņēmumu.
Sūtījuma numuru un kurjerpakalpojuma nosaukumu vari atrast pasūtījuma izsekošanas lapā, apstiprinājuma e-pastā vai arī Tev ar to var palīdzēt mūsu čatbots.

Par mums, Vai esat Slovākijas uzņēmums?:

Lai gan vēsturiski esam Slovākijas uzņēmums un visi mūsu darbinieki ir slovāki vai dzīvo Slovākijā, juridisku iemeslu dēļ mums nācās pārcelties uz Čehiju.
Tādēļ sūtījumus izsūtām no Čehijas un šobrīd darbojamies kā "čehu" uzņēmums.

Piegāde, Kāda ir piegādes cena?:

Visu informāciju par piegādes cenām atradīsi šeit. (https://www.ekopiro.lv/maks-jumi-un-pieg-de/)

Kontakti, Kāds ir kontakts ar klientu atbalsta līniju?:

Uz taviem jautājumiem visātrāk atbildēs mūsu čatbots!

Tomēr mēs ar prieku sniegsim arī mūsu kontaktinformāciju:
+371 – pieejams darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:00
info@ekopiro.lv

Kontakti, Kāds ir jūsu e-pasts?:

Uz taviem jautājumiem visātrāk atbildēs mūsu čatbots!

Tomēr mēs ar prieku sniegsim arī mūsu klientu atbalsta e-pastu: info@ekopiro.lv

Kontakti, Vai jums ir vairumtirdzniecības cenrādis?:

Protams.
Ja vēlaties iegādāties no mums pirotehniku un ballīšu produktus par izdevīgākajām vairumtirdzniecības cenām, droši sazinieties ar mums pa e-pastu vai zvaniet: +421 904 544 708

Tiesību akti, Kad un kur es drīkstu izmantot pirotehniku?:

Pirotehnikas izmantošanas noteikumi katrā valstī atšķiras. Iesakām iepazīties ar vietējiem tiesību aktiem.

Piemēram, Čehijā ir atļauts izmantot F1, F2, F3, P1 un T1 kategoriju pirotehniku visu gadu bez ierobežojumiem.

Tiesību akti, Kas man ir nepieciešams, lai iegādātos profesionālu pirotehniku F4, T2 un P2?:

Atsvaidzinātāja apliecība. Apliecību var iegūt, nokārtojot apmācību, kas ilgst aptuveni nedēļu, un veiksmīgi nokārtojot eksāmenu.

Bez atsvaidzinātāja apliecības nav iespējams iegādāties profesionālu pirotehniku kategorijās F4, T2 un P2.

Produkti, Kur var iegādāties profesionālu pirotehniku F4, T2 un P2?:

Noteikti ne pie mums.

Profesionāli pirotehniķi zina, kur var iegādāties šādu pirotehniku. Amatieriem šāda pirotehnika nav paredzēta.

Tiesību akti, Vai pirotehnika nav aizliegta Slovākijā?:

Nekādā gadījumā!

Ar likuma nr. 58/2014 grozījumu tika aizliegti tikai petardi kā izklaides pirotehnikas veids, bet ne visa pirotehnika kopumā.

Tomēr, tā kā mūsu politiķi strādā tikpat labi kā ceļa būvnieki starp Košicēm un Bratislavu, viņi aizmirsuši likumā iekļaut P1 kategorijas "petardes", kuras oficiāli sauc par skaņas ģeneratoriem. Pateicoties tam, jūs joprojām varat legāli baudīt visu izklaides pirotehnikas sortimentu kā iepriekšējos gados!

Produkti, Vai Jums ir profesionālā pirotehnika kategorijās F4, T2 un P2?:

Mums tādas nav, nebija un nekad nebūs.

Mūsu vietne kopš tās dibināšanas nodarbojas tikai ar brīvi tirgojamu pirotehniku, t.i., kategorijām F1, F2, F3, P1 un T1.

Par mums, Cik ilgi Ekopyro jau darbojas tirgū?:

Mūsu vietne ekopyro.sk tika izveidota 2013. gadā kā neliels ģimenes veikals ar interneta veikalu gleznainajā Blatnicas ciematā Turcijas reģionā. Mēs esam tirgū jau 11 gadus, pakāpeniski pārvietojot savas noliktavas vispirms uz Martinu, bet pēc tam — juridisku iemeslu dēļ — uz Čehiju.

Pašlaik pārdodam gandrīz visās Eiropas valstīs un mums ir desmitiem tūkstošu apmierinātu klientu.

Ja vēlies uzzināt vairāk par mūsu vēsturi, spied šeit (https://www.ekopiro.lv/par-mums/).

Par mums, Vai iepirkties Ekopyro ir droši?:

Protams, par to liecina mūsu Instagram konts ar vairāk nekā desmittūkstoš sekotājiem, kā arī simtiem atsauksmju Google kartēs.

Ja tomēr mums vēl neuzticies, vari pasūtīt preces ar pēcapmaksu – maksā tikai tad, kad saņemsi savu sūtījumu mājās.

Produkti, Kad produkts XY atkal būs pieejams?:

tevi interesē produkta XY pieejamība, droši sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa tālruni vai e-pastu. Mūsu komanda ir tev pieejama un darīs visu iespējamo, lai ātri apstrādātu tavu pieprasījumu. Sniegsim tev aktuālu informāciju par to, kad produkts atkal būs pieejams.

Produkti, Kā man lietot produktu XY?:

Ja tev ir nepieciešama palīdzība ar mūsu produktu lietošanu, droši sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa tālruni vai e-pastu. Mēs esam šeit, lai sniegtu visu nepieciešamo informāciju un atrisinātu tavu jautājumu pēc iespējas ātrāk.

Nākotnē mēs gatavojam arī video pamācības, kas padarīs mūsu produktu lietošanu vēl vienkāršāku.

Pasūtījums un tā statuss, Kur atrodas mans sūtījums?:

Ja tev ir nepieciešama informācija par savu sūtījumu, droši sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu pa tālruni vai e-pastu. Mēs ar prieku palīdzēsim noskaidrot, kur tieši atrodas tavs sūtījums, un vajadzības gadījumā nosūtīsim arī izsekošanas saiti, lai tu vienmēr būtu informēts(-a).

Pasūtījums un tā statuss, Kāpēc nesaņēmu apstiprinājumu par savu pasūtījumu?:

Ja nesaņēmi pasūtījuma apstiprinājumu, lūdzu pārbaudi arī surogātpasta (spam) mapi – dažkārt mūsu vēstules tur var nonākt kļūdas dēļ.

Apstiprinājumu nosūtām pēc tam, kad mūsu klientu atbalsta komanda apstrādā pasūtījumu. Tā strādā tikai standarta darba laikā, tāpēc apstiprinājums var tikt nosūtīts nākamajā darba dienā pēc pasūtījuma veikšanas.

Ja tev ir kādi jautājumi, droši sazinies ar mums!

Pasūtījums un tā statuss, Vai es varu mainīt maksājuma veidu?:

Maksājuma veidu var mainīt, ja pasūtījums vēl ir statusā “gaida apmaksu.” Vienkārši sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, un mēs tev ar prieku palīdzēsim!

Pasūtījums un tā statuss, Kāpēc mans pasūtījums tika atcelts?:

Tavs pasūtījums varēja tikt atcelts, ja iepriekš neesi izņēmis sūtījumu no mūsu e-veikala vai atkārtoti neesi atbildējis uz mūsu klientu apkalpošanas tālruņa zvaniem.
Ja tev ir jautājumi par atcelto pasūtījumu, droši sazinies ar mums – ar prieku visu paskaidrosim.

Par mums, Kas dibināja Ekopyro?:

Vai tu tam tici vai nē – Ekopyro dibināja jaunietis, tolaik vēl pusaudzis vārdā Maťo, kuram bija vīzija palīdzēt cilvēkiem ietaupīt naudu un vienlaikus piedāvāt kvalitatīvu pirotehniku, ne tikai zemas kvalitātes produktus.

Šo vīziju viņš kopā ar savu komandu īsteno jau 11 gadus, un tā ir izplatījusies ne tikai reģionā un kaimiņvalstīs, bet visā Eiropā!

Vairāk par vēsturi atradīsi šeit (https://www.ekopiro.lv/par-mums/).

Veikali, personīgā saņemšana, Kur ir iespējama personīgā saņemšana?:

Personīgā saņemšana pašlaik nav pieejama.

Kontakti, Vai jums ir sociālie tīkli?:

Protams, mēs esam moderns uzņēmums, kuram ir AI čatbots, kā gan mēs varētu neizmantot sociālos tīklus:

Instagram
Tiktok
Facebook
X (Twitter)
Youtube

Sīkfailu iestatījumi